Matěj Šimara nastoupil do 1. ročníku oboru Mechanik opravář motorových vozidel ve šk. roce 2019/2020.
Od devíti let začal jezdit na Pionýru a baví ho jízda v terénu. Chce si pořídit Yamahu enduro nebo KTM, později je jeho snem vlastnit značku Harley Davidson. Jeho velký zájem o motorky není náhodný. Otec Matěje je velký obdivovatel značky Harley Davidson a každoročně se zúčastňuje mnoha akcí a soutěží, které organizují příznivci Harleye. V jedné soutěži, kterou vyhrál, mu zapůjčili na týden Harleye, pro kterého si musel zajet až do Prahy. Matějův strejda zase vlastní Jawu "kývačku" a chce si koupit renovovanou indickou Jawu, až bude schválena její homologace pro Českou republiku. Matěj projevil při rozhovoru velmi dobré znalosti o motocyklech i zkušenosti s některými opravami a seřizováním motoru. Těší se, až bude mít nový řidičský průkaz a novou motorku a bude pak jezdit na motorkce z Albrechtic i do školy.
Matěj Šimara
David Kuboš je žákem 1.ročníku oboru Autotronik
Kromě žáků z automobilových oborů dojíždí do školy Yamaze i David Viceník, který studuje obor Kominík .
Se svým skútrem - Yamahou je David Viceník velmi spokojen. Stroj je velmi praktický, spolehlivý se slušným výkonem a nízkou spotřebou.
Maxmilián Dvořák je žákem 1. ročníku oboru Mechanik opravář motorových vozidel
Alexej Dragon ja žákem 1.ročníku oboru Autotronik a na motorce jezdí od 10 let
Jakub Kobiela chodí do 1.ročníku oboru Autotronik a jezdí na motorce od 5 let
Miroslav Vyhlídal jezdí na motorce dokonce už od 4 let studuje 1. rok oborou Autotronik
Šimon Janík je žákem 1. r. oboru Autotronik a jezdí na motorce od 5 let
Vlastimil Malíř chce být automechanikem a na motorce jezdí od 9 let
Radek Kindel je žákem 1. ročníku oboru Autoelektrikář a jezdí na skútru Honda PCX 125.
Tomáš Kabot - dává přednost sportovní Yamaze 125-ENDURO.
Tomáš studuje úspěšně již druhý rok obor Autotronik a jako jeden z mála žáků jezdí rád i v terénu. Pořídil si proto motocykl vhodný na silnici i do terénu. Za nepříznivého počasí tak může i díky volbě pneumatik jezdit bezpečněji, než kdyby vlastnil jen silniční stroj. U příležitosti Dne otevřených dveří na naší škole nám představil svůj stroj. Jak je vidět na fotografiích, přijel přímo z terénu a spolužáci mu pomáhali při přejíždění do auly, aby se neznečistila podlaha....
Vicemistr ČR 2014 - Patrik Stachura
Patrik Stachura studuje v 1.ročníku obor Autotronik. Na motorce jezdí od 11 let a navázal tak na tradici svého otce, který již přes 20 let závodí na motokárách. V roce 2014 se stal Patrik vicemistrem ČR v motocyklových závodech na upravených skútrech. V současné době závodí na Kawasaki ZX 300 a účastní se slovensko - maďarského "FUNCAPU" . Svůj závodní stroj nám slíbil představit na dni otevřených dveří v listopadu. V prostoru autodílen v budově nové školy tak uvidíme i některé naše další motorkáře, kteří se s vámi mohou podělit o zajímavé zkušenosti a zážitky.
Patrik Stolarz má zatím z našich motorkářů nejsilnější stroj....Patrik Stolarz je žákem 3. ročníku oboru Autotronik. Nedávno "přesedlal" z Hondy CBR 125 na SUZUKI SW 650 o výkonu 55 KW. Za příznivého počasí dojíždí do školy z Karviné a občas sveze i kamaráda. S novou SUZUKI je spokojen. Je v dobrém stavu a byla přivezena z Itálie. Provedl na ní nějaké drobné opravy (výměny šroubů, vyleštění zoxidovaných částí atd..). Do budoucna by chtěl zlepšit tunning a doplnit boční kapotáž a překrýt částečně motor. Z dojíždějících žáků školy má zatím nejsilnější motorku a když jede z Karviné, tak je tu za 13 minut, jinak autobusem to zvládá za 75 minut.
Přejeme Patrikovi hodně šťastných kilometrů bez nehod.
Lukáš Drobný "přesedlal" z Pionýra na Yamahu.
Ještě v minulém roce jezdil Lukáš Drobný pravidelně motocyklové závody „ Fichtlcupy“ na Pionýru typ Jawa 21 o objemu motoru 50ccm. Nyní si pořídil úplně jiný moderní stroj - Yamahu YBR 125. Výhledově si chce pořídit ještě silnější "šestistovku". O motocykly se zajímá již od dvanácti let a původně začínal jezdit na „Pionýru“ , kterému se také lidově říká „fichtl“. S Yamahou je maximálně spokojen pro její vysokou spolehlivost a dobré jízdní vlastnosti. Lukáš studuje na naší škole ve 3. ročníku a chce být automechanikem. Přejeme mu úspěšné vykonání závěrečných zkoušek a mnoho šťastných kilometrů bez nehod.
Jan Rosa- alias budoucí český Valentino Rossi .........?
Co mají společného ? Mají podobné příjmení, oba jsou motorkáři a jezdí na stopětadvacítce............... Jan Rosa vlastní od prázdnin Cagivu 125. Je žákem 1. ročníku oboru Automechanik, kdy pokračuje částečně v rodinné tradici svého otce, který se původně také vyučil automechanikem. Líbí se mu vyšší kubatury, např.Kawasaki-Ninja, kterou vlastní také jeho otec. Mamince se líbí Harley, ale na motorce nejezdí. Cagiva 125 je oblíbeným motocyklem mladších žáků a její dvoutaktní motor je poměrně výkonný a nevyžaduje náročnou údržbu. Když bude teplejší počasí, plánuje Honza jezdit na motorce také do školy.
Valentino Rossi (* 16. února, 1979, Urbino, itálie) je italský profesionální motocyklový závodník a devítinásobný mistr světa, z toho 7x zvítězil v tzv. královské kubatuře třídy MotoGP, 1x v kubatuře 125 ccm a 1x v kubatuře 250 ccm ve Velké ceně silničních motocyklů. Obecně je považován za jednoho z nejlepších motocyklových jezdců všech dob.
Motorkářka "Natálka".... Tak oslovují žáci i učitelé Natálii Andrlovou, která je studentkou 4. ročníku oboru Autotronik. Je od 1. ročníku jedinou dívkou ve třídě, zajímá se o auta a pomáhá v rodinném autoservisu. Ráda pracuje s autodiagnostikou a zvládne sama i některé fyzicky méně náročnější opravy motorových vozidel. A na čem jezdí ? Původně chtěla lehký terénní motocykl, nakonec se rozhodla pro skútr (objem 125 ccm), se kterým se občas projede, aby se odreagovala od učení. Přejeme jí hodně ujetých kilometrů bez nehod.
Tomáš Kubiena jezdí za každého počasí do školy.
Tomáš studuje první ročník oboru Autotronik a patří mezi vášnivé a zkušené motorkáře. Už jen od prázdnin, kdy si koupil novou Hondu o objemu 125 ccm, najel přes 7000 km. Dojíždí z nedalekého Rychvaldu a ušetří tak denně min. 1,5 hodiny kvůli složitějšímu cestování dopravními prostředky z místa bydliště. Jezdí tak za každého počasí, což vyžaduje hodně zkušeností a důkladné zvládnutí techniky bezpečné jízdy zvláště za deštivého podzimního počasí, snížené viditelnosti a začínajících ranních mrazících.